Pasūtītāja nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5101 |
Pakalpojuma sniegšanas vietas adrese |
Parka iela 27, Koknese, Aizkraukles nov., LV-5113 |
Nod. maksātāja reģ. nr. |
90000074812 |
Kontaktpersona |
Anda Mikāla, Aizkraukles novada pašvaldības, Vecākā projektu vadītāja tālr. +371 27097953, e-pasts: anda.mikala@aizkraukle.lv |
Cenu aptaujas nosaukums |
Par topogrāfiskā plāna izstrādi, Parka ielā 27, Koknesē, Aizkraukles novadā, kadastra apzīmējums Nr.32600130421 |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP-2023/14 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja |
CPV kods |
71351810-4 |
Cenu aptauja tiek veikta saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības 2022. gada 17. novembra noteikumiem Nr.2022/70 “Iepirkumu organizēšanas kārtības Aizkraukles novada pašvaldībā”.
Darba uzdevums:
Ņemot vērā pasūtītāja ieceri veikt ēkas pārbūvi, nepieciešams izstrādāt un saskaņot topogrāfisko plānu daļai no zemes gabala Parka ielā 27, Koknesē, atbilstoši pievienotajam darba uzdevumam.
Uzdevuma veikšanas termiņi:
Līgums izpildāms ne ilgāk kā 6 (sešu) nedēļu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Piedāvājuma iesniegšanas termiņš:
Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2023. gada 6. aprīlim plkst. 10.00
Piedāvājumu iesniegšanas vieta:
Nosūtot elektroniski uz e-pastu: anda.mikala@aizkraukle.lv (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu vai ieskenētā veidā).
Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām. Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.
Prasības pretendentiem:
Iepirkumā drīkst piedalīties fiziska vai juridiska persona, kura reģistrēta LR Komercreģistrā un/vai Būvkomersantu reģistrā, un kurai ir tiesības veikt cenu aptaujā minētos darbus. Informāciju pasūtītājs var pārbaudīt LR Uzņēmumu reģistra vietnē http://www.ur.gov.lv/
Iesniegto piedāvājumu vērtēšana:
- Pasūtītājs atzīst par atbilstošiem tikai tos piedāvājumus, kuri iesniegti un sagatavoti atbilstoši tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas visizdevīgāko piedāvājumu, kura noteikšanā kritērijs ir zemākā cena.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi, par ko pārliecināsies, lūdzot iesniegt papildus informāciju.
Apmaksas kārtība:
Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Prasības attiecībā uz Pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām:
- Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts, nav nodokļu parādi, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro;
- Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
Iesniedzamie dokumenti parakstīti vai noformēti e-dokumenta formā: