Dalāmies pieredzē Skola 2030 Ieviešanas seminārā 27.05.2019

Kompetencēs balstītās mācības koncentrējas uz to, kas skolēniem ir jāmācās darīt, nevis uz to, kas viņiem ir paredzēts mācīties tradicionālo atsevišķu mācību priekšmetu ietvaros. (OECD, 2018) 2018./2019.mācību gadā Kokneses internātpamatskola – attīstības centrs aktīvi darbojās projektā Skola 2030, akcentējot "Sadarbības un līdzdalības" un "Digitālās pratības" caurviju  aprobāciju. Visa mācību gada garumā projekta dalībnieki – vadības un sākumskolas skolotāju komanda, apmeklēja mācības, apguva teorētiskas zināšanas, izzināja citu skolu pieredzi, dalījās ar savas labās prakses piemēriem, plānoja un vadīja  starpdisciplinārās mācību stundas, veicināja skolēnu sadarbības un digitālo prasmju attīstību.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (3)

Kokneses pamatskola - attīstības centrs 2019./2020. m.g. aicina apgūt speciālās izglītības un profesionālās pamatizglītības programmas20.05.2019

Kokneses pamatskola - attīstības centrs 2019./2020. m.g. aicina apgūt speciālās izglītības un profesionālās pamatizglītības programmas:

Speciālās pirmsskolas izglītības programmas izglītojamiem:

  • ar garīgās attīstības traucējumiem, programmas kods 01015811
  • ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem, programmas kods 01015911
  • ar ar jauktiem attīstības traucējumiem, programmas kods 01015611
  • ar garīgās veselības traucējumiem, programmas kods 01015711

printēt Lasīt visu ziņu

Skolas tradicionālais pasākums “Jaunie amatnieki 2019”03.05.2019

Tāpat kā daba aprit savu pārmaiņu gadu, tā arī skolas tradīcijas iezīmē noteiktus pieturas punktus mācību gadā. Tradīcijas tiek veidotas, koptas, tās padara skolas dzīvi krāsainu kā varavīksne.

Skolas – centra metodiskās komisijas "Cilvēks un sabiedrība" pedagogi ir gandarīti par iespēju pulcināt skolas kolektīvu vienkopus un rast svētku sajūtu vienā no mūsu skolas patstāvīgākajām, pavasari vēstošajām tradīcijām – pasākumā  "Jaunie amatnieki".

Pavasaris ir laiks, kad pēdējo klašu skolēni nopietnāk aizdomājas par savu turpmāko dzīvi. Pasākuma mērķis ir palīdzēt audzēkņiem iepazīt darba pasauli, izzināt profesionālās karjeras iespējas un plānot savu nākotnes nodarbošanos.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (5)

Kokneses internātpamatskolas - attīstības centra komanda ''Zaļās jostas'' reģionālajā skatē08.04.2019

Pavasaris – tīrības un labo darbu laiks! Martā Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra skolas audzēkņi  piedalījās organizācijas "Zaļā josta" rīkotajā bērnu un jauniešu konkursā "Es sāku ar sevi – Tīrai Latvijai". Dalībnieku uzdevums bija aizstāt plastmasas iepirkuma maisiņus ar dabai draudzīgākiem risinājumiem pirkumu iesaiņošanai, un radīt pašiem savus unikālus iepirkuma maisiņus, kuri iespēju robežās gatavoti no otrreizējām izejvielām. Ideju ģeneratori bija paši skolēni, maisiņi tapa no dažādiem materiāliem – džinsa biksēm, plastmasas, linu auklām, T krekliem, vecmodīgiem svārkiem un citiem apģērba gabaliem. Pašizgatavotu maisiņu unikalitāte - tie var būt dažādi, interesanti un draudzīgi videi.

printēt Lasīt visu ziņu

ERASMUS+ projekts noslēdzas Barselonā05.04.2019

Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas Erasmus+ ir iespēja skolu un pieaugušo izglītības personālam, profesionālās un augstākās izglītības personālam, audzēkņiem un studentiem iegūt jaunu pieredzi ārvalstīs, dodoties uz kādu no Erasmus+ programmas dalībvalstīm. Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra pedagogi D.Logina un M.Ciematniece 2019. gada marta mēnesī piedalījās Erasmus+2018 projekta „Pedagogu profesionālo prasmju pilnveidošana mūsdienīgai izglītībai” 3. mobililātes aktivitātēs – kursos „Montessori Method – Learnig in freedom within limits” (Montesori metode – mācīšanās bez brīvības ierobežojumiem”) Barselonā, lai papildinātu teorētiskās, praktiskās zināšanas par Montesori metodi un kvalitatīvu, inovatīvu un mūsdienīgu mācību procesa nodrošināšanu skolēniem ar speciālām vajadzībām.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (2)

Uzvedība kā skolēnu sasniegumus motivējošs faktors29.03.2019

Uzvedība "Pedagoģijas terminu skaidrojošajā vārdnīcā" tiek raksturota kā indivīda rīcības ārēja izpausme, izturēšanās, attieksme, ko parasti nosaka vitālās vajadzības un vides apstākļi, kā arī tuvākajā apkārtnē vai plašākā sabiedrībā pieņemtās tikumiskās normas un ko, tāpat kā zināšanas, vērtē izglītības ieguves procesā. Vērtējot uzvedību, jāņem vērā konkrētie apstākļi un situācijas. Uzvedības negatīvās izpausmes nav raksturīgas tikai skolēniem, tās ir vērojamas gan pirmsskolas vecuma bērniem, gan pieaugušajiem.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (4)

Izglītība bērniem ar speciālām vajadzībām: tuvojamies soli pa solim23.02.2019

Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra darbība ir vērsta uz mērķi nodrošināt daudzpusīgu un kvalitatīvu izglītības procesu skolēniem ar speciālām vajadzībām. Skola – centrs ir arī reģionālais speciālās izglītības attīstības centrs, kurš organizē konferences, kursus, seminārus, sniedz konsultācijas reģiona un Latvijas pedagogiem, skolēniem un viņu vecākiem, izstrādā metodiskus materiālus un ieteikumus.

printēt Lasīt visu ziņu
Pasākumu kalendārs
Kokneses novada vēstis

Jaunākās galerijas


back to top