faceboktwitter
lapas galvaKokneses novads

Kokneses internātpamatskola - attīstības centrs

Bormaņi, Kokneses pagasts, Kokneses novads, Latvija, LV-5113
56.676292 25.482927

Kokneses internātpamatskolas - attīstības centra komanda ''Zaļās jostas'' reģionālajā skatē08.04.2019

Pavasaris – tīrības un labo darbu laiks! Martā Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra skolas audzēkņi  piedalījās organizācijas "Zaļā josta" rīkotajā bērnu un jauniešu konkursā "Es sāku ar sevi – Tīrai Latvijai". Dalībnieku uzdevums bija aizstāt plastmasas iepirkuma maisiņus ar dabai draudzīgākiem risinājumiem pirkumu iesaiņošanai, un radīt pašiem savus unikālus iepirkuma maisiņus, kuri iespēju robežās gatavoti no otrreizējām izejvielām. Ideju ģeneratori bija paši skolēni, maisiņi tapa no dažādiem materiāliem – džinsa biksēm, plastmasas, linu auklām, T krekliem, vecmodīgiem svārkiem un citiem apģērba gabaliem. Pašizgatavotu maisiņu unikalitāte - tie var būt dažādi, interesanti un draudzīgi videi.

printēt Lasīt visu ziņu

ERASMUS+ projekts noslēdzas Barselonā05.04.2019

Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas Erasmus+ ir iespēja skolu un pieaugušo izglītības personālam, profesionālās un augstākās izglītības personālam, audzēkņiem un studentiem iegūt jaunu pieredzi ārvalstīs, dodoties uz kādu no Erasmus+ programmas dalībvalstīm. Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra pedagogi D.Logina un M.Ciematniece 2019. gada marta mēnesī piedalījās Erasmus+2018 projekta „Pedagogu profesionālo prasmju pilnveidošana mūsdienīgai izglītībai” 3. mobililātes aktivitātēs – kursos „Montessori Method – Learnig in freedom within limits” (Montesori metode – mācīšanās bez brīvības ierobežojumiem”) Barselonā, lai papildinātu teorētiskās, praktiskās zināšanas par Montesori metodi un kvalitatīvu, inovatīvu un mūsdienīgu mācību procesa nodrošināšanu skolēniem ar speciālām vajadzībām.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (2)

Uzvedība kā skolēnu sasniegumus motivējošs faktors29.03.2019

Uzvedība "Pedagoģijas terminu skaidrojošajā vārdnīcā" tiek raksturota kā indivīda rīcības ārēja izpausme, izturēšanās, attieksme, ko parasti nosaka vitālās vajadzības un vides apstākļi, kā arī tuvākajā apkārtnē vai plašākā sabiedrībā pieņemtās tikumiskās normas un ko, tāpat kā zināšanas, vērtē izglītības ieguves procesā. Vērtējot uzvedību, jāņem vērā konkrētie apstākļi un situācijas. Uzvedības negatīvās izpausmes nav raksturīgas tikai skolēniem, tās ir vērojamas gan pirmsskolas vecuma bērniem, gan pieaugušajiem.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (4)

Izglītība bērniem ar speciālām vajadzībām: tuvojamies soli pa solim23.02.2019

Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra darbība ir vērsta uz mērķi nodrošināt daudzpusīgu un kvalitatīvu izglītības procesu skolēniem ar speciālām vajadzībām. Skola – centrs ir arī reģionālais speciālās izglītības attīstības centrs, kurš organizē konferences, kursus, seminārus, sniedz konsultācijas reģiona un Latvijas pedagogiem, skolēniem un viņu vecākiem, izstrādā metodiskus materiālus un ieteikumus.

printēt Lasīt visu ziņu

Kokneses internātpamatskola – attīstības centrs Ideju tirgū Latvijas Nacionālajā bibliotēkā20.12.2018

2018.gada 14. un 15.decembrī Latvijas Nacionālajā bibliotēkā notika starptautiska konference “Labā prakse autisma jomā 2018”, kurā savā pieredzē par darbu ar bērniem ar speciālām vajadzībām un autismu dalījās speciālisti no Somijas, Itālijas, Velsas, Krievijas, kā arī Latvijas vadošie speciālisti – klīniskā psiholoģe Zane Kronberga, Dr.Mikus Dīriks un bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs. Konferences pirmajā dienā tās dalībniekiem bija iespēja noklausīties lekcijas par sociālo prasmju mācīšanas metodiku bērniem ar AST, sensorās integrācijas traucējumiem, par agresīvu uzvedību, kā arī par to kā strādāt ar nerunājošiem bērniem.

printēt Lasīt visu ziņu galerija (4)

Iepazīstot Somijas izglītības sistēmu15.11.2018

Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra pedagogiem Marutai Urgai un Aijai Kārkliņai bija iespēja piedalīties Erasmus + 2018 projekta “Pedagogu profesionālo prasmju pilnveidošana mūsdienīgai izglītībai”organizētajos kursos “Benchmarking Course Finnish Education System” Somijā. Helsinkos  pulcējās pedagogi no Spānijas, Itālijas, Polijas, Portugāles, Vācijas, Francijas, Grieķijas, Austrijas, Islandes, Dānijas un Latvijas. Priekšstatu par Somijas izglītības sistēmu un tās pamatnostādnēm mums sniedza izglītības eksperts Marko Koskinens (Marko Koskinen) un vispārizglītojošās skolas skolotājs un novators Markuss Humaloja (Markus Humaloja).

            Iepazīšanās ar Somiju sākās ar ekskursiju pa Helsinkiem, apgūstot prasmi orientēties pilsētā, izmantot Helsinku sabiedrisko transportu, lai spētu nokļūt uz kursu programmā ietvertajām skolām. Mēs, kursu dalībnieki, apmeklējām trīs vispārizglītojošās skolas un Annantalo daudznozaru mākslas centru (Multidisciplinary arts centre) bērniem un jauniešiem, kas atrodas Helsinku sirdī, kur pēc ekskursijas pa mākslas centru klausījāmies direktora un novatora Miko Lepanena (Mikko Leppänen)  lekciju par darba organizāciju skolā.

printēt Lasīt visu ziņu
Sazinies ar Kokneses novada domi
Pasākumu kalendārs
<>
Kokneses novada vēstis

Jaunākās galerijas


back to top